America here I come! - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Diane - WaarBenJij.nu America here I come! - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Diane - WaarBenJij.nu

America here I come!

Door: Diane

Blijf op de hoogte en volg Diane

31 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Redding

Hallo allemaal,

Morgen is het dan zover, mijn vertrek naar Redding, California. De koffers zijn gepakt en alles is klaar voor de reis, die zo'n beetje 20 uur gaat duren!
Maar eerst wil ik iedereen bedanken voor de kaarten, cadeautjes, bemoedigingen en giften. Ik ben er stil van, dat was heel bijzonder!En... op de valreep heb ik ook nog een familie gevonden om bij te wonen. Dat is best bijzonder gegaan. Ik had ook echt het idee dat het een familie moest gaan worden. Maar de hele zomer had ik niets gevonden wat mij wel wat leek. Tot vorige week woensdagnacht. Ik lag al op bed, maar kreeg de indruk dat ik even op de website van de school moest gaan kijken. En ja hoor, daar had zich net een familie aangemeld. Ik heb meteen gemaild en was heel enthousiast. Ze mailden direct terug en de dagen daarna hebben we een paar keer geskypt. Maar het vervelende was dat ik een onrustig gevoel kreeg. Uiteindelijk heb ik toch maar een mail gestuurd dat het niet wat ging worden en toen mailden ze meteen terug dat ze goed nieuws voor me hadden en of ik weer even wilde skypen. Toen vertelden ze dat vlak na mij nog een stel had gereageerd en dat zij het geworden zijn. Maar goede vrienden van hen, een wat ouder echtpaar, waren op zoek naar 2 studentes die lekker rustig zijn. Ze hadden over mij opgeschept hihi en ik voelde meteen een klik. En ze halen me ook op van het vliegveld en ik kan meteen blijven. Leuk hè?
De volgende keer zal ik wat meer vertellen over de school en waarom deze school het geworden is. Dan hab ik vast ook foto's. Ik verblijf dus bij:

George & Nancy
2611 Reservoir Lane
Redding, California
96602

Groetjes Diane

  • 31 Augustus 2010 - 15:49

    Willemien:

    Een goed begin dus!
    Ik ga je volgen!
    En oja: Op 19 september ga ik naar Jan Zijlstra. Kicken he?! Ik ben erg nieuwsgierig.
    Ik wens jou een hele fijne reis!
    groetjes van ons!

  • 31 Augustus 2010 - 15:58

    Rina Morren:

    Een hele goede reis toegewenst en veel succes met je opleiding.
    groetjes Dick, Rina, Laura en Milou

  • 31 Augustus 2010 - 18:02

    Nathalie:

    He Diane!

    Een hele goede reis toegewenst! Wat een eind!

    Doe veel mooie dingen op...ben erg benieuwd!

    We houden je in de gaten ;-)

    Bless you!

    Lfs,
    Nathalie

  • 31 Augustus 2010 - 18:05

    Carlie Koens:

    Diane, ga ervoor! De Heer is met je. Ook ik ga je (biddend) volgen. Een heel goede reis en top dat dit gezin nog op je weg is gekomen....laatste nippertje en dan dus heel goed. Yes! Fasten your seat-riem....off you go. Groeten!!!!

  • 31 Augustus 2010 - 18:10

    Francien:

    Hey Diane,
    Een hele goede reis gewenst, wat fijn dat je een passende familie hebt gevonden om bij te wonen! Succes met je opleiding en veel zegen gewenst!
    Groetjes, Evert & Francien

  • 31 Augustus 2010 - 18:50

    Helma Van De Weg:

    Hey,jammer dat we niet meer konden afspreken maar zo blijf ik nog een beetje op de hoogte! Ik wens je een hele goede reis en natuurlijk een goede en leerzame tijd. groetjes helma

  • 31 Augustus 2010 - 19:44

    Edith Pruim:

    Diane, ik wens je ook een rijke tijd met Hem toe!!
    Be blessed!

  • 31 Augustus 2010 - 19:46

    JM:

    Yo Mol!

    Een RUSTIG meisje zochten die mensen... Hebben zij weer ;-|

    Have fun en tot ooit!

  • 31 Augustus 2010 - 20:02

    Annette Holtrust:

    Lieve Diaantje,

    Een goede reis wens ik je morgen op het vliegveld. Ik neem voor mezelf een koffer met zakdoeken mee....

    be blessed!!! hug Annette

  • 31 Augustus 2010 - 20:10

    Ik Ga Je Volgen!:

    Hé Diane!
    Goede reis en heel veel zegen! Greetz, Jerusa

  • 31 Augustus 2010 - 20:48

    Jarina:

    Hey Diane,

    Veel succes daar en pas goed op jezelf.
    Goede reis en we hopen snel te weer van je te horen !
    Knuffels van ons allemaal

  • 31 Augustus 2010 - 22:07

    Annemiek :

    Zo tof dat je dit gaat doen! Het FMC is not the same anymore, maar so be it... Heb een hele goeie reis. Be blessed!
    lieve groet, Annemiek

  • 01 September 2010 - 10:03

    Irene:

    Zet hem op daar Diane. God is met je. Houd niet terug maar wees vrijmoedig.

  • 02 September 2010 - 03:29

    Diane:

    Ah bedankt allemaal, ik zit nu in San Fransisco te wachten op m'n 3e vlucht...gaap! Ik ben al 24 uur op, zin in een warm bedje :-)

  • 02 September 2010 - 21:20

    Winny:

    Ha Diane.

    Als het goed is ben nu aangekomen! Blijf graag op de hoogte van je verblijf aldaar. Wij gaan morgen met drie combinaties naar de Hippiade. Daar hebben wij mooie gezamenlijke herinneringen aan.
    Vele groeten, Winny

  • 03 September 2010 - 20:15

    Ageeth Valkema:

    Hoi Diane,
    leuk om te horen dat je daar de komende maanden zit. Wens je heel veel zegen en transformatie toe :) . Volgens mij zul je nog een nederlands dame tegenkomen: Janneke in't hout, de dochter van goede vrienden van ons. Klein wereldje hoor. Blessings, Ageeth.

  • 04 September 2010 - 10:00

    Miriam Smit:

    Hey Diana,

    Lekker genieten!
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat mee maken. Blessings,
    Miriam

  • 04 September 2010 - 19:56

    Hermien:

    Hey Diane,

    Hoe is het? Ben je goed aangekomen?
    Veel plezier daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diane

Actief sinds 28 Juni 2008
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 36118

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2020 - 26 Mei 2021

Redding 2020 - 2021

13 Juni 2019 - 05 Oktober 2019

IHOP Kansas City

22 Augustus 2018 - 29 Mei 2019

U.S.A. 2018

25 April 2012 - 06 Mei 2012

Israël en Paasconcert

01 September 2010 - 31 Mei 2011

Bijbelschool USA

Landen bezocht: