Hola, como estan? - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Diane - WaarBenJij.nu Hola, como estan? - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Diane - WaarBenJij.nu

Hola, como estan?

Door: Diane

Blijf op de hoogte en volg Diane

22 Januari 2011 | Verenigde Staten, Redding

Mag ik jullie even plagen? Het is hier 24 graden! Ik loop op m'n slippers te genieten van de zon. Het weer is opeens omgeslagen, heerlijk. Ik zit buiten huiswerk te maken met een strakblauwe lucht als achtergrond. Vanavond even boodschappen gedaan. Heel gek om zonder jas in de warmte te lopen en toch de sneeuw op de bergen te zien, daaraan weet ik dat het nog steeds winter is :-)Haha, en nee ik ben niet verhuisd naar Spanje. Ik zit op Spaanse les. In maart gaan we op zendingsreis naar Mexico en studenten die Spaans spreken geven ons elke week 2 uur les, hilarisch!
Het gaat er vooral om dat we een gesprekje kunnen voeren met mas fuego ;-)
Zo, ik wilde jullie gewoon even jaloers maken, geniet van de koude winter brr.

Daag

• 22 Januari 2011 - 08:16

Annette:

De koele ochtend mist trekt langzaam op.
    Het is hier prachtig egaal grijs, helemaal mijn kleur haha!! Straks in mijn prachtige nieuwe, roodgetinte, warme winterjas flaneren door de straten van pitoresk Kampen! Dinsdag weer schaatsen, als een ster op het ijs!! Wow wat is Nederland fantastisch!!! Lieve Diane, ik blijf van je houden, ook al ben je ons aan het plagen ;-)

• 22 Januari 2011 - 08:59

Petra:

De sneeuw is hier in het geweldige Nederland aan het plaatsmaken voor de vogeltjes die alweer het voorjaar aankondigen. De kerststerren maken ruim baan voor de tulpen en de hyacinten, je voelt het voorjaar in de lucht hangen, mmmmmm
    Maar 24 graden is wel heel erg lekker zeg!! Supergave berichtjes steeds op je site Diaan! En wat zul je het gaaf gehad hebben met dat concert laatst van Jesus Culture! Super,superbedankt nog voor je boek..het was een schot in de roos!!

Liefs,hugs!

• 22 Januari 2011 - 09:15

Conny:

Hey Diana
    Wat leuk man dat je daar zit. geniet ervan. Wij gaan met een groepje van het koor en met Erik en Taja in mei een weekje naar Israel. Wordt ook gaaf. Enjoy!
    Liefs
    Conny

• 23 Januari 2011 - 21:04

Mijnie:

Hoi diane,
    Lukt de studie wel als het zo warm is?
    Hier is het lekker grijs! Echt Hollands.
    Hoe lang ga je naar Spanje?
    God bless you!

• 24 Januari 2011 - 14:40

Yvonne:

Ha Diane!
    Met heel veel plezier lees ik je reisverslagen, en vind het fantastisch wat je allemaal meemaakt! Het moet een geweldige ervaring voor je zijn.
    De laatste dagen zijn hier somber, beetje regenachtig. Heel anders dan bij jou. Geniet er maar van en blijf je verwonderen over alles wat je meemaakt.
    Groeten van Yvonne

• 25 Januari 2011 - 03:35

Diane:

@ Mijnie: ik ben juist extra gemotiveerd met zulk weer, lekker buiten zitten i.p.v binnen op m'n kamertje.
    @ Annette: ik heb geleerd dat je mensen die niet de waarheid spreken moet confronteren dusssss...
    Zaterdagavond hebben we een bonfire gemaakt in de tuin met de Nederlanders en wat gasten, supergezellig! Bijzondere mensen ontmoet!

• 31 Januari 2011 - 13:48

Tante Jennie/Oom Bep:

Hallo Diana,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag,(morgen), we wensen je Gods zegen toe voor het nieuwe levensjaar. We hopen dat je doel van het volgen van je studie a/d Bijbelschool vruchten mag afwerpen. Een fijne en gezellige dag voor je en hen, dieje verjaardag met je vieren. Ook alvast ook een goede reis naar Mexico toegewenst.

hartelijke groeten.

• 01 Februari 2011 - 09:55

Jarina:

Hey Diane,
    Fijn weer wat van je te horen en we wensen je een hele fijne verjaardag en nog vele jaren in gezondheid.

Groetjes
    Fam Den Besten

• 01 Februari 2011 - 09:59

Wijnanda:

Hoi Diane, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne en gezellige dag toegewenst! Ik wens je God's Zegen en nabijheid toe voor de komende tijd. Hartelijke groeten!

• 01 Februari 2011 - 10:25

FamWdenBesten:

Hola Felicitazione e auguri con tuo compleanno Diane. Hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag. Groeten tante hennie en Ome Willem.

• 01 Februari 2011 - 20:14

Tante Jentje Wezep:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Gr, Tante jentje