Graduation - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Diane - WaarBenJij.nu Graduation - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Diane - WaarBenJij.nu

Graduation

Door: Diane

Blijf op de hoogte en volg Diane

15 Mei 2011 | Verenigde Staten, Redding

Hallo allemaal,

Binnenkort zal ik m'n voorlopig laatste update vanuit de USA schrijven, maar nu even een kort berichtje: Afgelopen vrijdag hadden we de knighting (geridderd) en commissioning (uitzending) ceremony dus vanaf nu is het lady Diane :-) (zie foto's) maar maandag is graduation en dat wordt live uitgezonden over de hele wereld :-)
Mocht je laat op zijn of niet kunnen slapen dan kun je op onderstaande link klikken om het te volgen, maar het kan ook op een ander tijdstip bekeken worden. Eerst is er aanbidding en daarna worden we om de beurt opgenoemd om naar voren te komen. Ik ben al snel aan de beurt omdat onze groep als 2e gaat. Het begint om 0.00 uur Nederlandse tijd, het is hier dan 15.00 's middags. Laat je niet afschrikken door de $5.00 dat is alleen voor high quality, je kunt het gewoon gratis bekijken. Doet de link het niet dan kun je www.ibethel.tv aanklikken.

Greetz happy Diane

• 15 Mei 2011 - 07:44

Annette:

Hey Lady Diane!!

Klinkt goed he?! Verder ben je gelukkig heeeel gewoon gebleven :-)
    Van harte gefeliciteerd. Ben heel blij voor je. Dit is een start van alles wat je mag gaan doen samen met God.

liefs Annette

• 17 Mei 2011 - 20:03

Lady Diane:

Een mooie titel erbij!
    Ik ga hem oefenen zodat ik je juist kan aanspreken. :)

groetjes,

Willemien