Hyderabad - Reisverslag uit Bhīmavaram, India van Diane - WaarBenJij.nu Hyderabad - Reisverslag uit Bhīmavaram, India van Diane - WaarBenJij.nu

Hyderabad

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diane

15 Februari 2009 | India, Bhīmavaram

Zo, we zijn eindelijk geland in Hyderabad. Ik ben alleen vandaag even in de gelegenheid om te internetten, vandaar. Op de site van ouweneel (ik zat naast hem in het vliegtuig dus ik heb geen rust gehad ;-) ) en trin kun je de verslagen nu al lezen. www.willemouweneel.nl www.trin.nl
Het is echt weer India: toeterende scheurende auto's zonder spiegels. Annette en ik zaten in een taxi, koffers op het dak en in de kofferbak die niet dicht kon, paarden midden op de weg, kortom chaos. Maar het gaat verder allemaal goed. We hebben net samen gebeden en gezongen in het hotel, dat was heel bijzonder, we zijn er klaar voor!

Liefs Diane
:SMS update:: 18 februari 2009 :
Wauw wat een dag! Het is nu 0.00 uur, we zijn net terug vd campagne, een paar 1000 mensen gaven hun leven aan Jezus. Annette en ik stonden ervan te huilen. Het was zo'n bijzonder moment en ze duwden elkaar bijna omver om gebed te krijgen. Een slechtziende vrouw kon weer zien! En dit is nog maar 't begin. Lieve groeten van Diane B-)

:SMS update:: 21 februari 2009 :
Wauw, dit was n vd mooiste dagen uit mn leven :-) zo'n 60.000 mensen in lofprijs & aanbidding voor Jezus en nu stond ik met mn neus vooraan op t podium te zingen dus ik kon t goed zien, geweldig wat n blijdschap! Er is veel strijd aan vooraf gegaan, maar 2 uur later zijn we toch gekomen, een wonder! Meer kan ik nu niet vertellen, maar alles is ok. Maandag heel vroeg vertrekken we :-( maar dit vergeet ik nooit weer! Fantastisch. Vanmiddag hadden we weduwenconferentie, ook mooi, morgen gaan we naar de wezen toe. Tot gauw Diane

:SMS update:: 23 februari 2009 :
Pff wat een reis zeg! We hebben zoveel meegemaakt, hl bijzonder. Gelukkig krijgen we een filmpje, dan kunnen we 't laten zien! We hebben 12 uur in de bus gezeten! Om 3 uur vannacht zijn we vertrokken. We vliegen vanavond nr delhi en vannacht nr a'dam. We zijn op 't vliegveld in hyderabad. :-* daag

• 18 Februari 2009 - 17:41

• 22 Februari 2009 - 17:43

Edith:

Hey meid,
    Erg mooi te lezen wat jij allemaal meemaakt;
    wat een voorrecht....
    blijf zo genieten van Zijn aanwezigheid....
    Liefs en zegen

• 22 Februari 2009 - 21:54

Leora:

Wauw idd ik heb al het een en ander ook gelezen via trinmail. Super meid, dit is waar jouw hart ligt. Lekker hoor!! Hoop dat je een goede en veilige reis terug zult hebben. Dikke knuf

• 24 Februari 2009 - 15:54

Annette:

Lieve Diane

Wat was het geweldig he?!
    Ben er gewoon stil van...
    Dat maak je met mij niet zo snel mee ;-)
    tot snel, gaan we foto's uitwisselen.