Zendingsreis India 2009 - Reisverslag uit Bhīmavaram, India van Diane - WaarBenJij.nu Zendingsreis India 2009 - Reisverslag uit Bhīmavaram, India van Diane - WaarBenJij.nu

Zendingsreis India 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diane

07 Februari 2009 | India, Bhīmavaram

Jaja, het is bijna weer zover. Zaterdag 14 februari hoop ik voor de 2e keer richting India te vertrekken! We gaan met stichting TRIN (touch,reach and impact the nations) naar Bhimavaram. Ik ben nog nooit met zo'n grote groep op reis geweest: 64 Nederlanders en nog een aantal buitenlanders. We gaan evangeliesatiecampagnes houden waarbij een paar duizend Hindoes per avond worden verwacht. Ook zullen we praktische hulp bieden aan de allerarmsten. We gaan voedsel, kleding, dekens, sari’s, schooluniformen, waterpompen, aangepaste fietsen en rolstoelen, enz. uitdelen (in de sloppenwijken). Het gaat vast weer een bijzondere reis worden, ik kan bijna niet wachten!

Giften gaan 100% naar india!
Dat heb ik met eigen ogen gezien.

Wilt u een gift overmaken dan kan dat op rekeningnummer 3484.64.541 t.n.v. D.A. Mol te Oldebroek o.v.v. hulp India.

Alvast bedankt, ook voor wat er de vorige reizen is binnengekomen!

Groeten,
Diane

• 07 Februari 2009 - 06:14

Annette:

Hoi Diane,
    Wat gaaf dat je weer naar India gaat! Ik ga met je mee hoor;-) Dan zal ik wel een beetje op je passen.
    tot straks! groetjes van Annette

• 08 Februari 2009 - 16:57

Herwin-J En Angela:

Hai wereldmol,

Onze steun en toeverlaat, succes met alle voorbereidingen. En laat je licht schijnen. Dat je een open kanaal van Gods liefde mag zijn !!
    Herwin-John Angela Kimberley en Melanie